Monday 10 October 2016

APA ITU PREMIUM BEAUTIFUL CORSET

 Premium Beautiful adalah pakaian dalam wanita yang direka khusus untuk pelangsingan dan kesihatan. Ianya terdiri daripada :

Long Bra or Short Bra
Waist Nipper
Long Girdle




 Ciri-ciri dan Fungsi Bahagian pada Premium Beautiful


1.LONG BRA 

Long bra Premium Beautiful sangat unik bilamana ianya di reka khas sehingga membolehkan lemak badan kita di kunci dari beralih ke belakang. 

Tali bra premium beautiful pulak sangat tinggi quality sebab pakai la bertahun lama pun, ianya takkan bergulung dan tali bra yang kenyal ni takkan meninggalkan kesan merah pada badan kita. Dan paling unik bila bra premium beautiful ni mampu membantu untuk mengurangkan masalah bebanan badan yang kerap mengundang datangnya masalah sakit belakang.

Untuk anda yang mempunyai masalah puting tenggelam yang menyukarkan proses penyusuan bayi, anda digalakkan untuk segera bertukar kepada bra Premium Beautiful ni untuk memastikan puting payudara kembali tegang untuk memudahkan proses penyusuan bayi.

Untuk ibu hamil paling digalakkan pakai bra premium beautiful sebab sepanjang proses hamil ni anda perlu buat persediaan untuk menyambut kehadiran cahaya mata yang baru. FIR yang ada di bra PB jugak membantu proses aliran susu berjalan dengan lancar.



2.WAIST NIPPER (BENGKUNG) 
 Batang keluli memori (ada 7 tulang kesemuanya) dapat menyokong pinggang dan menegakkan tulang vertebra, turut berupaya memperbaiki postur berdiri dan duduk. Tetulang ini sangat lembut dan mengikut bentuk badan-keselesaan sepanjang hari. Kesan 'effect' pemakaian kimono pada wanita jepun ini di applikasikan keatas teknologi pembuatan bengkung premium beautiful. ANDA tidak akan bongkok sehingga ke tua jika amalkan pemakaian bengkung. Sakit pinggang/belakang juga akan LENYAP juga dari badan!
Cangkuk 3 laras disisi untuk keselesaan badan dan mempercepatkan pembakaran lemak degil disini. Rekaan secara fleksibel, menghasilkan kesan pembentukan berdasarkan kesesuaian badan individu.

Perut menjadi kemas dan rata disini. Amat sesuai juga untuk lelaki yang 'boroi'.

Tali ini kegunaannya untuk mengemas dan merampingkan pinggang automatik menjadi ramping. Cara menggunakannya, tarik nafas sebelum menarik tali tersebut.Sehingga kini ini belum ada rekod aduan mengatakan tali ini pernah putus. Made in Japan- bukan seperti tali biasa, sangat kukuh buatannya. 



3.LONG GIRDLE  
Kalau anda perhatikan, bentuk di hadapan girdle premium beautiful ni sangat menyerupai bentuk rahim wanita. Di mana peranan utama di bahagian depan long girdle ni adalah memastikan proses pengalihan lemak sekitar pinggang dan belakang badan tertumpu di sini dan dengan itu proses penguraian sikit demi sikit masalah lemak berlebihan sekitar badan dapat disingkirkan secara semulajadi melalui proses tindakan dari FIR. 


Banyak sangat peranan long girdle ni selain untuk meningkatkan metabolisme badan kita yang makin hari makin menurun, premium beautiful sangat membantu untuk menguatkan dan menyuburkan bahagian peranakan wanita.


Di bahagian belakang long girdle premium beautiful ni pulak kalau diperhatikan ianya mempunyai bentuk LOVE pada bahagian pungggung.
Mengasingkan kontur peha dan pinggul, mengagihkan lebihan lemak pada peha ke dalam cawan pinggul dan membentuk kontur pinggul yang sempurna.

Sekiranya anda mempunyai masalah peha besar, pinggul lebar dan agak menggelebeh, anda boleh segera dapatkan long girdle premium beautiful ni untuk membentukkan dan memejalkan bahagian punggung dan pinggul yang mula kendur akibat proses kekurangan hormon.



Keistimewaan Utama Premium Beautiful Corset

Mempunyai teknologi FAR INFRARED RAYS (FIR) yang di sulam pada setiap bebenang premium beautiful. Jadi ianya lebih tahan lama dari FIR yang hanya dilekatkan pada fabrik korset biasa.
Satu-satunya korset yang mendapat pengiktirafan SUPERBRAND.
Superbrand hanya akan diperolehi oleh produk atau perkhidmatan yang sangat tinggi kualiti dan tinggi permintaannya.

Diiktiraf PAKAR TULANG DUNIA sebagai rawatan alternatif terbaik untuk sesiapa yang mempunyai masalah tulang seperti slip disc dan bongkok.

ONE STOP CENTRE di mana ianya di reka khas sebagai pakaian dalam yang memberi 30% kecantikan 70% kesihatan dan memberikan 100%  keyakinan dan keselamatan pada pemakai.

Mampu dimiliki oleh semua orang yang bercita-cita untuk mempunyai bentuk badan yang kemas dan cantik.

Mempunyai jaminan BAIK PULIH seumur hidup iaitu selagi corset tersebut tidak hilang separuh kain ataupun hanya koyak sedikit, hook tercabut, tali putus atau pun tetulang corset patah, ianya boleh di hantar service secara PERCUMA dan NO HIDDEN CHARGE.

Mempunyai kuasa regangan 360 darjah di mana bila pakai premium beautiful corset, pergerakkan kita takkan kaku macam robot ataupun kayu. Kerana dengan kuasa regangan ni kita masih boleh selesa untuk buat pergerakan seperti solat, bersenam dan sebagainya.


Premium Beautiful buatan mana?

Made in MALAYSIA. Dikilangkan di Malaysia. Tetapi menggunakan teknologi dari tiga buah negara maju iaitu US, GERMAN dan JEPUN.Dengan gabungan hebat ini maka terhasillah premium beautiful corset yang sangat selesa dipakai dan memberi kesan sihat dan cantik berpanjangan.

So tak perlu ragu-ragu dengan PB corset ni

Hana: 012-9658910






No comments:

Post a Comment