Monday 22 February 2016

APA ITU PREMIUM BEAUTIFUL CORSET

Premium Beautiful adalah corset pembentukan badan.
Ianya merupakan pakaian dalam wanita yang terdiri daripada:

>>> LONG BRA or SHORT BRA
>>> WAIST NIPPER
>>> LONG GIRDLE


KEISTIMEWAAN UTAMA Premium Beautiful Corset:

  • Mempunyai teknologi FAR INFRARED RAYS yang di sulam pada setiap bebenang premium beautiful. Jadi ianya lebih tahan lama dari FIR yang hanya dilekatkan pada fabric corset biasa.
  • The only corset yang dapat pengiktirafan SUPERBRAND. Superbrand hanya akan diperolehi oleh sesuai product atau service yang high quality dan high quantity.
  • Rawatan alternatif terbaik untuk sesiapa yaang mempunyai masalah tulang seperti slip disc dan bongkok.
  • ONE STOP CENTRE di mana ianya di reka khas sebagai pakaian dalam yang memberi 30% kecantikan 70% kesihatan dan memberikan 100% keyakinan dan keselamatan pada pemakai.
  • Mampu dimiliki oleh semua orang yang bercita-cita untuk mempunyai bentuk badan yang kemas dan cantik.
  • Mempunyai jaminan BAIK PULIH seumur hidup iaitu selagi corset tersebut tidak hilang separuh kain ataupun hanya koyak sedikit, hook tercabut, tali putus atau pun tetulang corset patah, ianya boleh di hantar service secara PERCUMA dan NO HIDDEN CHARGE.
  • Mempunyai kuasa regangan 360 darjah di mana bila pakai premium beautiful corset, pergerakkan kita tak mungkin seperti robot ataupun kayu kerana dengan kuasa regangan ni kita masih boleh selesa untuk buat pergerakan seperti solat, bersenam dan sebagainya.
Hana: 012-9658910

Wednesday 3 February 2016

Preminum Beautiful Hilangkan Sakit Belakang

Kira-kira 80 peratus orang dewasa pernah alami sakit leher dan belakang.
Selain bebanan tubuh badan, masalah ni juga boleh disebabkan saraf tunjang, paru-paru dan abdomen tak normal

DIANGGARKAN 80 peratus orang dewasa pernah alami masalah sakit belakang dalam hidup mereka dan kira-kira 50 peratus pula mengalami sakit leher atau sakit tengkuk. Malah, sakit belakang dan sakit tengkuk atau leher adalah kesakitan paling lazim yang memaksa pesakit berjumpa doktor, selain jadi penyebab utama kecacatan, meninggalkan kerja dan membabitkan kos penjagaan kesihatan yang tinggi.


Secara perubatan, leher dan bahu terdiri daripada otot, tulang, saraf, arteri dan salur darah, begitu juga ligamen dan struktur sokongan lain. Banyak keadaan yang boleh menyebabkan sakit leher dan belakang khususnya kawasan sekitar bahu. Ada yang mengancam nyawa seperti serangan jantung dan trauma serta keadaan lain seperti bebanan.


Perlu diketahui, antara tabiat buruk yg sebabkan sakit belakang adalah:
  • Gemar membongkok ke depan dan beralih ke kiri dan kanan ketika mengangkat atau menarik sesuatu. 
  • Membongkok ke depan dan ke bawah ketika bekerja. 
  • Perjalanan yang jauh tanpa berhenti rehat. 
  • Berdiri terlalu lama. 
  • Membawa barang yang beratnya tak seimbang. 
  • Duduk membongkok di kerusi.
  • Membongkokkan badan ketika batuk atau bersin. 
  • Memakai kasut bertumit tinggi.
percaya tak premium beautiful sangat berkesan dalam membantu menghilangkan sakit belakang???? tak percaya kena la cuba ;)
dan tau tak korang dengan pemakaian Premium Beautiful boleh menegakkan tulang belakang? Membetulkan posture badan? Membaiki kedudukan tulang dengan betul? Bila berdiri, duduk, rukuk, berjalan korang akan berada pada kedudukan tegak sentiasa? Tanpa rasa sakit sikit pun, malah tanpa sedar, korang sebenarnya dah tampak segak dan tinggi. Ajaib kan??? Premium Beautiful juga dah dapat penganugerahan Chiropractic - Badan Kesihatan Dunia??? Ya...So, Tahniah pada yang dah ada set Premium Beautiful  sebab korang bebas dari sakit belakang dan pinggang yang BONUS nya mereka sentiasa nampak tegak, segak dan professional. 

PM Hana: 012-9658910

Tuesday 2 February 2016

Testimoni Kurus Dengan Premium Beautiful

Saya nak belanja testimoni kurus bersama Premium Beautiful kakak kita ni..

Katanya Syukur masih kekal mengecil dari terus mengembang dgn Premium Beautiful.. maintain body walaupun makin meningkat usia, penting tau kita orang perempuan jaga badan jaga kesihatan

kalau tidak memang runsing kembang tanpa kawalan ❤️❤️❤️

#nakpakaibajupunsenang
#muda2kenajagabadan
#darisihatbarudatangcantik

PM Hana 012-9658910